Πολλή η δημοσιότητα για την μετάβαση Τραμπ στην Άγκυρα…
λες και θα πάει μόνο αυτός, για την Σύνοδο όλων των Αρχηγών κρατών μελών του ΝΑΤΟ που θα λάβει χώρα εκεί. Το ποιος την πόλη αυτή επέλεξε, και γιατί, άγνωστο.
Όπως επίσης άγνωστο παραμένει το γεγονός της «αφάνισης» από παντού εκείνου του περίεργου Αμερικάνου Πρεσβευτή στην Άγκυρα.
Περίεργο, αξιοπερίεργο μετά από τις, δια μακρών, καθημερινές του επεμβάσεις σε ότι αφορά την Τουρκία, και πάντα υπέρ Τουρκίας, στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, λες και είχε ανακαλύψει μία πολυαδικημένη από παντού χώρα, αναλαμβάνοντας εκστρατεία δικαίωσης της. Σήμερα; Απών ! Ίσως διότι εκτέλεσε πλήρως την δικαίωση αυτής που (εργολαβικά;) είχε αναλάβει.
Θα το δούμε και θα το παρακολουθήσουμε μετά από δέκα περίπου ημέρες, με τον Τραμπ «σωτήρα» της.
Κάποιες στο μεταξύ πιθανότητες μιας … αναβολής «σωτηρίας» αυτής της Τουρκίας από το Αμερικανικό Κονγκρέσσο είναι ισχνές, όμως υπαρκτές, διότι αν δεν υπάρξει αντιδράση, αυτό θα είναι άλλη μία εντελώς αδικαιολόγητη «χοντράδα» της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ.
Όσον αφορά τα δικά μας εδώ φλέγοντα, «σβησμένα» σήμερα, ακόμα και οι μικροεστίες αυτών, εξ ου και το ανέμελο πεζοδρομιακό «ταβλάκι» που μαρτυράει πολλά.
